مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف روز جمعه گفت: براساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌ها تمام محورهای ارتباطی این استان راه‌های شهری و روستایی باز، ترافیک روان و تردد در حال انجام است. 
کد خبر: ۱۴۴۰۵۶۱

 

به گزارش جام جم آنلاین روح الله غلامی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به وزش کولاک در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری شهرستان کوهرنگ استفاده از زنجیرچرخ برای کاربران جاده‌ای و به همراه داشتن وسایل ایمنی و سوخت در این مناطق الزامی است.

 

وی در خصوص اقدامات راهداری انجام شده طی اضافه کرد: از روز جمعه تاکنون بیش از ۶۰۰ تن عملیات شن و نمک‌پاشی از سوی نیروهای راهداری استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری کمک به ۲۵۰ خودرو درگیر برف، اسکان ۳۰ مسافر، برف‌روبی ۲هزار کیلومتر باند رفت و برگشت را از جمله اقدامات انجام شده از سوی نیروهای راهداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.

 

وی اضافه کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، حوزه حمل ونقل، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها مطلع شوند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها